Seiten

Samstag, 12. Oktober 2013

Tid // Zeit




Vi har haft den dejligste efterårsferie - i år hjemme for første gang i mange år... Der har været tid til ture rundt omkring i den smukke efterårssol, til at sove længe og til at lave absolut ingenting... Vi har samlet kastanjer og røde blade og bær, som vi har puttet på snor... - spist masser af kager og sovet middagslure... Vi har tanket energi... Og jeg har genfundet glæden ved at tegne...

Herbstferien, das erste mal seit vielen Jahren zu Hause... Es war Zeit für genau das wozu wir Lust hatten und es war häufig rein gar nichts... Wir waren Kastanien und rote Blätter und Beeren sammeln um sie anschliessend aufzufädeln - wir haben unendlich viel Kuchen gegessen, lange geschlafen und Abends Filme zusammen geguckt. Wir haben Energie getankt... Und ich habe die Freude am Zeichnen wieder gefunden...

3 Kommentare:

Anja hat gesagt…

Hold op et fint billed du har tegnet - det er jeg bare helt vild med ;)

Arlianas hat gesagt…

Man skal ikke kimse af hjemmeferier - Jeg elsker at kunne tulre rundt hjemme med børnene, og bare nyde det ens omgivelser har at byde på :0)

Christina hat gesagt…

Rakel -
kom til at slette din kommentar... Lyst til kage har jeg altid! Egentlig burde jeg veje 120 kg med alt det kage som ryger indenbords her (;

Anja -
tusind tak, det var ren afslapning og jeg kan også ret godt lide det. Skal ha' købt en fin ramme og hængt det op og så vil jeg lave en til med fugle i (:

Karen Elisabeth -
Jeg kan også rigtig godt lide hjemmeferierne, men vores årlige efterårsture, tit bare 3-4 dage er så dejlige... Vi plejer at leje et hus i nærheden og gå lange ture og nyde ikke at være hjemme i alt det "normale"... Men iøjeblikket er økonomien bare ikke til det. Næste år igen (: Ha' en dejlig efterårsferie - vores er forbi i morgen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...